Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Ensamheten

Av Shewolf - 11 december 2009 17:12

  


Det är annorlunda att leva som SHEWOLF förklädd till kvinna...Det kan säkert kännas ensamt under tiden man söker en flock,speciellt för oss vargar som trivs i nära gemenskap..med all den samhörighet,trygghet och kärlek man får uppleva i en wolfpack..MEN nu ska jag berätta något för er..Jag förlorade hela min ursprungliga familj,tidigt blev jag lämnad i skogen att klara mig helt på egen hand..men jag vet nästan inget annat än att själv klara ut livet,ja så bra jag kan..endast ett svagt minne finns kvar hos mig hur det kändes att ha en far,mor och syskon..så jag måste samtidigt erkänna att jag misstänker svårigheter att leva samman med en annan varg igen..alla ensamma år har format mig i självständighet och stark frihet..och tyvärr knäcktes tilliten tidigt..


Jag är mest van att vara ensam,inte lustigt med tanke på omständigheterna..jag är nog en ovanlig varg..en SHEWOLF ON MY OWN..som sökt mina egna stigar och vägar..och som nu tränar in mig i människornas samhälle...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shewolf - 16 februari 2010 21:18


     SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF in action again..ja här är jag igen..har legat lågt en tid..trots min kvinnoförklädnad för att dölja mitt vargyttre..Många av mina släktingar blev skjutna i mycket snabb följd då va...

Av Shewolf - 27 december 2009 16:59


Fick lust att yla på julafton...kan ju inte hjälpa att jag trots allt är en varg..men oj,det höll på att sluta tokigt..hade begett mig några kilometer från byn mitt i den djupa småländska granskogen..jag njöt dofterna av mossa,jord och vilt som passe...

Av Shewolf - 16 december 2009 13:19

        

Av Shewolf - 9 december 2009 19:11

SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF   Det är jag som är SHEWOLF..alfahonan som lever i samhället,nära människor och bilar.Jag flyttade in i bebyggelsen för en tid sedan..lika bra att vänja sig nu när det knappt gå...

Ovido - Quiz & Flashcards