Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Varg i människors värld

Av Shewolf - 27 december 2009 16:59

Fick lust att yla på julafton...kan ju inte hjälpa att jag trots allt är en varg..men oj,det höll på att sluta tokigt..hade begett mig några kilometer från byn mitt i den djupa småländska granskogen..jag njöt dofterna av mossa,jord och vilt som passerat..hade ingen brådska utan klädde av mig min mänskliga skepnad och sträckte ut min välpälsade vargkropp,frigjorde tassar från kängor och viftade på min svans,rullade mig i den skönt kalla snön..Jag var alldeles intill en mindre frusen sjö och snöstjärnorna föll i den tidiga morgonen, allt var så tyst och gnistrande vackert..kände mig lycklig och fri..så min längtan kom starkt efter att få yla.....


  


Djupt nerifrån magen kom min vargröst ut...åh det var en sån befriande känsla..jag kände mitt rätta element, friheten, vakna upp..Jag erfor en frid och en värkande längtan efter att vara i naturen igen..att flytta tillbaks..hem..Mitt hem är skogen..


Men så hördes ivriga röster från andra sidan sjön och verkligheten kom tillbaka till mig..jag förstod att människor hört mig och att jag fick skynda mig att byta om till förklädnaden SHEWOLF igen..Min vargstund var inte lång..


Men som varg kommer jag alltid vara jagad..de som vill sätta en kula i mig,utrota mig och mina släktingar för gott..de som inte kan eller vill låta bli att skjuta även då det inte är licensjakt..snart börjar den förresten..jag kan inte vara enbart varg på ett tag nu..Väl bemött.



 
 
Jacob

Jacob

16 februari 2010 20:50

FAn vad sofftt med lite konstigt folk i bloggvärlden, det tycker jag om :)
Vargen har en speciell och väldigt personlig roll för mig, därför känner jag att jag borde kolla in din blogg lite mer. Läser vanligtvis inte bloggar så mycket längre, men du är cool och har samma intressen som jag. :)

http://thateyelessentity.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shewolf - 16 februari 2010 21:18


     SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF in action again..ja här är jag igen..har legat lågt en tid..trots min kvinnoförklädnad för att dölja mitt vargyttre..Många av mina släktingar blev skjutna i mycket snabb följd då va...

Av Shewolf - 16 december 2009 13:19

        

Av Shewolf - 11 december 2009 17:12


   Det är annorlunda att leva som SHEWOLF förklädd till kvinna...Det kan säkert kännas ensamt under tiden man söker en flock,speciellt för oss vargar som trivs i nära gemenskap..med all den samhörighet,trygghet och kärlek man får uppleva i en wo...

Av Shewolf - 9 december 2009 19:11

SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF SHEWOLF   Det är jag som är SHEWOLF..alfahonan som lever i samhället,nära människor och bilar.Jag flyttade in i bebyggelsen för en tid sedan..lika bra att vänja sig nu när det knappt gå...

Ovido - Quiz & Flashcards